18. VELJAČE 1995. HSP1861, i 18 VELJAČE 2000., MESIĆ IZABRAN ZA PREDSJEDNIKA?!

IZ GODINE U GODINU SVE JE ZAPOSTAVLJENA ISTINA

MI HRVATI SMO IZDANI, PREVARENI, ZADUŽENI I POKRADENI

U prolazu ovih dana slušam kado mediji pišu i govore da je Mile Dedaković – Jastreb ozbiljno bolestan. Pa sam odlučio napisati ovaj (svoj) članak o njemu i cjelokupnom mom gledištu. Prvi put upoznao sam se sa Dedakovićem na ratnoj tribini HSP-a u Bjelovaru 1991. godine. Bilo je to za vrijeme Domovinskog rata u Hrvatskoj. A tada je pala JNA vojarna u Bjelovaru. Tribina se je održala pod oružjem nas HOS-ovaca, koji tada ujedno smo bili i osiguranje našem vodećem političkom tijelu stranke. Onda sam tu saznao da Mile Dedaković – Jastreb – je prebjeg iz JNA na našu stranu. Na tribini je govorio Dedaković o ratnim događanjima u Vukovaru i o padu toga hrvatskog grada.

Te kako su se on i Branko Borković “mlađi Jastreb” uspjeli probiti se iz okupiranog Vukovara. Dedaković je u jednom trenutku sa sebe skinuo crnu majicu i pokazao neke masnice na svom tijelu, između ostaloga rekavši – da mu je to učinili Josip Manolić i njegova UDBA. Da su ga tri dana držali zatvorenog i tukli. Bilo je to malo poslije od kako je Vukovar pao 18. 11.1991. godine.

Ja sam bio u Bjelovaru jedan od najstarijih članova po rednom broju u HSP-u, jer imao sam broj članske iskaznice 78., dok je Bjelovar imao oko 10.000 članova. Nije mi bilo drago to – što u naše redove predsjednik HSP-a Dobroslav Paraga primao je prebjege; partizane, komuniste i oficire JNA. Poslije sam to prigovorio nekoliko puta Paragi i rekao mu: zašto ne provjeravamo one ljude koji dolaze u naše redove. Predsjednik Dobroslav Paraga mi je odgovorio; “Nismo mi Manolićeva UDB-a da provjeravamo ljude”. Ja nisam htio šutjeti – pa sam kazao da će to štetiti našoj stranci i da će je može koštati…

Mogu reći da mi je tada to bio malo čudan odgovor. Ali danas složene su sve kockice tog mozaika, tj. cjelokupna slika je lijepo vidljiva. Došli su na kraju svi odgovori. Mogu reći da sam bio gotovo sve u pravu. U našem HSP-u su došla previranja i podjele 1993. godine, jer Anto Đapić je uspio ocijepiti većinu ljudi iz stranke. Ja sam u HSP-u ostao uz Paragu do kraja 1994. godine, kada sam razočaran istupio iz stranke.Tada je Paraga optužio Đapića da je “rascijepio” stranku i da to učinio po UDB-aškom nalogu Franje Tuđmana i HDZ-a. Iako ja nisam više bio u HSP-u pratio sam i dalje rad te stranke.

Stranka je osnovana 18. veljače 1995., kada su Paragini pristaše u dvorani Zagrebačkog velesajma održali “2. sabor HSP-a”, na kojem je odlučeno da se Paragina frakcija stranke preimenuje u HSP 1861. Kao gost na saboru je sudjelovao i STJEPAN MESIĆ. Koji je održao svečani govor. Vidi: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=r1MjQMbM0zM&NR=1 (2.Sabor HSP-a,1995.godine,dio XIII.) Trajanje snimke 8,16 minuta. Mesić je nazočnim pravašima tu pričao bajke i prodao im par svojih srpskih štosova i kratkih viceva. Stvarno se pitam – je li hrvatski čovjek toliko glup i lud? Na saboru HSP1861., više su “pljeskali” Mesiću, koji je krvnik i izdajnik Hrvatskog naroda nego Paragi. Mesić je u uroti sa Srbijom i tadašnjom JNA u prvom u planu zacrtali slomiti Hrvatsku. To su bile njihove početne procjene i razmišljanja. Međutim, Mesić i JNA napadali su na Vukovaru, u tome je čak bilo angažirano 25 brigada Jugoslavenske narodne armije. /JNA). Zanimljivo je, da Hrvati i Hrvatice “plješću” glavnom UDBA-šu Stjepanu Mesiću, sa kodnim imenom “Stipe”. To je grehota i sramota!

Govor od izabranoga predsjednika Dobroslava Parage: Vidi: http://www.youtube.com/watch?v=uSKs3_S2AH8 (2. Sabor HSP-a, 1995. godine, dio I.) Trajanje govora 8,23 minute. Govor je mlak i smušen, odnosno, ili bolje rečeno melankoličan i isprazan…

Paraga je izdao nas HSP-ovce i cjelokupan Hrvatski narod. On je Hrvatsku klevetao i prijavljivao je američkom Kongresu i Haagu… i.t.d. U tome pogledu on je bio “potrčko” i “šegrt” hrvatskog sadiste Mesića. Tih dana (poslije Sabora HSP 1861) hrvatske novine su pisale da Dobroslav Paraga radi za UDB-u, i da je strani plaćenik… U to vrijeme – ja nisam još htio to vjerovati, odnosno nisam imao “čistu sliku” i političku zrelost. Čak su me nagovorili da se vratim u HSP1861, početkom 1997. godine. Po nagovoru Dražena Keleminca vodio ssam ogranak u Bjelovaru, i bio povjerenik za Bjelovarsko-bilogorsku županiju. Krajem 1999., ponovo sam izašao iz stranke. Danas kad razmišljam o politici i cjelokupnom radu HSP-a, dobro vidim da Paraga je govorio ono što Mesić je volio čuti… Ispada sad kao da HSP1861 je bila Mesićeva stranka za “pljuvanje” po Hrvatima. Zlotvor Mesić je bacio “kost” kako je dr. Franjo Tuđman dijelio sa Slobodanom Miloševićem BiH. I Paraga je u svojim govorima često to isticao. Mesić i Paraga su na taj način varali narod. Dok je bilo puno bitnih stvari o kojima bi se trebalo pričati.

Ništa se ne čudim što je Mile Dedaković – Jastreb teško bolestan. On kao oficir JNA položio je (svoju) zakletvu “da će domovinu Jugoslaviju” čuvati kao zjenicu svoga oka. Da bi potom izdao načela na koja se časno zakleo. Sa kletvom se ne može nitko igrati… Jučer dnevne novine pišu (24sata) kako Mile Dedaković – Jastreb razmišlja o samoubojstvu.

Kao sad nikome nije jasno što se to desilo sa “legendarnim zapovjednikom obrane Vukovara” kako ga neki neupućeni tako nazivaju. Dedaković nije nikada iskreno progovorio – tko je kriv za Vukovar? Kako se je baš on i njegova grupica boraca uspjela spasiti? On Mesića nije nikada prozvao za rušenje Vukovara i genocid nad Hrvatima. Isto tako nikad poslije nije prozivao Manolića i određene ljude iz državnog vrha. Ovo što ja pišem Hrvati moraju dobro razmisliti i shvatiti.

HRVATSKI POKRET ŠTIT

BRANKO STOJKOVIĆ
Adresa: Đurđevačka cesta, broj 159
Bjelovar, grad
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90

http://crostojkovic1958.blog.hr

URED: Masarykova 8

brankostojkovc152@yahoo.com

———————————

1209. Članaka

stojkovic
BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT je rođen u Bjelovaru 26.06.1958., od majke Drine i oca Milana-Miloša. Majka rođena u Hercegovini a otac rođen u Makedoniji. Imam brata Milenka Stojkovića. Ja sam oženjen imam petero dijece.

Komentariši